ראשי רשויות ביו"ש קוראים: "לא לקחת את החוק לידיים"

קובי פינקלר No Comments on ראשי רשויות ביו"ש קוראים: "לא לקחת את החוק לידיים"

לאחר ההתפרעויות האלימות הלילה בחווארה, בהם נשרפו עשרות רכבים ובתים של פלסטינים על ידי היהודים, ראשי הרשויות ביו"ש יוצאים בקריאה משותפת להרגעת הרוחות

צילום: Erik Marmor/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות האירועים האלימים ביממה האחרונה בחווארה, ראשי הרשויות באשכול יהודה ושומרון חתמו על מכתב משותף לתושבי האיזור: "הכאב הוא עצום, אך לא ניקח את החוק לידיים"

"הדם רותח וקול דמי טובי בנינו זועק אלינו מאדמת ארץ ישראל" קוראים בזעקה ראשי הרשויות ביהודה ושומרון הבוקר (ב') במכתב משותף שיזם אשכול יו"ש שעליו חתמו מרבית ראשי הרשויות.

"אנו דורשים ומפצירים מממשלת ישראל לפעול בהקדם להבטחת ביטחון וחיי המתיישבים ביו"ש ובכל חלקי הארץ. נדרש להחזיר את המחסומים, לצאת למבצע צבאי נחוש ולהחזיר את ההרתעה"

ראשי הרשויות קוראים להרגעת הרוחות בקרב התושבים ומדגישים "תנו לצה"ל לנצח, לא לוקחים את החוק לידיים".

ראשי הרשויות החתומים על מכתב הקריאה המשותף אלו יגאל להב, ראש מועצת קרני שומרון, ויו״ר אשכול יו״ש, יוסי דגן, ראש מועצה אזורית שומרון, ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין, אבי רואה, ראש מועצת שער השומרון, חננאל דורני, ראש מועצת קדומים, ניר ברטל, ראש מועצת אורנית, אסף מינצר, ראש מועצת אלקנה, אליהו גפני, ראש מועצת עמנואל, חיים מנדל שקד, ראש מועצת הר אדר, שי רוזנצוייג, ראש מועצת אלפי מנשה, יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, אליהו שבירו, ראש עיריית אריאל, יוסי אברהמי, ראש מועצת גבעת זאב ושי אלון, ראש מועצת בית אל.

כזכור, אמש מאות מתיישבים הגיעו לחווארה והחלו בעימותים אלימים עם תושבי המקום. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על מאות פצועים והרוג אחד. עשרות רכבים ובתים הוצתו ועלו באש.

בשולי הדברים, חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) אמר בראיון לתקשורת כי "חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. הושגה הרתעה שלא הייתה מאז חומת מגן. אני רואה את התוצאה בעין יפה מאוד". וראש האופוזיציה לפיד הגיב לו: "פוגל צריך ללכת לכלא על הסתה לטרור".



0 תגובות